През 2013 г. „Белла България” прибави към пазарите, на които продава, нови дестинации като Португалия, Молдова, Саудитска Арабия, Йордания, като разшири присъствието си в Обединеното Кралство, Германия, Ливан и Испания. Към днешна дата компанията е постигнала ръст на експорта от над 30% спрямо същия период на миналата година. Това съобщи Иван Бояджиев, мениджър „Експорт” на холдинга след участието му във водещото световно изложение на хранително-вкусовата промишленост Anuga 2013 (5-9 октомври, Кьолн, Германия).
Компанията представи там пълното си портфолио от традиционни замразени тестени изделия BELLA, както и нови рецептури от Средиземноморието.
„На това изключително важно събитие в нашия бранш, на което си дават среща най-добрите водещи компании в хранителната индустрия, ние си поставихме за цел да намерим нови клиенти във все още непокрити от нас територии, разчитайки на високото качество на нашите продукти, конкурентната им цена и иновативните разработки в рецептурите и опаковките”, коментира Иван Бояджиев.
На Anuga 2013 участваха 60 български компании, а посетителите от България надхвърлиха 500. 7000 фирми от 100 страни, 75 % от които не бяха от страната домакин, се представиха тази година на изложението със собствени експозиции.