21 Ноем. 2024

Вие сте тук

.„Часът на Земята” - вече нещо повече от 60 минути на тъмно

02.03.2011

Социална мрежа в интернет обединява обещанията на хора от цял свят какви стъпки към по-устойчив начин на живот ще направят

Международната природозащитна организация WWF представи нова интернет страница за инициативата си „Часът на земята”. Идеята тази година, обединена от мотото „Когато 60-те минути отминат”, е да насърчи хората да правят ежедневни стъпки към по-устойчив начин на живот и след датата 26 март, на която официално ще се състои инициативата.

През 2010 г. близо един милиард души по целия свят взеха участие в „Часът на Земята”, като изгасването на светлините беше само началото. Тази година кампанията призовава хората да предприемат последващи стъпки – големи или малки, които да доведат до по-устойчиво развитие на планетата.

“Предизвикателствата, пред които сме изправени, са много сериозни, но ние не бива да подценяваме възможността за промяна, когато застанем пред тях обединени от една обща цел. Милиони хора по света ни показаха, че това е възможно. Сега е време да направим нещо и след „Часът на Земята” и да покажем на какво сме способни”, каза Джим Лийп, генерален директор на WWF.

Сайтът http://www.earthhour.org/beyondthehour дава възможност на хора, компании и организации по цял свят да споделят своите действия и да послужат за пример и вдъхновение.

“В своята същност новият сайт е планиран като социална медия”, каза Анди Ридли, който е сред основателите на „Часът на Земята”. “Социалните медии играят ключова роля в тазгодишното издание на инициативата. Те ще ни позволят да се свържем с милиони хора, които са посветили усилията си на дългосрочни действия в подкрепа на планетата.”

Сайтът е преведен на 11 езика и е съвместим с повечето социални платформи, като Facebook, Twitter, Mixi, Myspace, Odnoklassniki, Cloob, Orkut, Qzone, RenRen, Vkontakte, Maktoob, Skyrock, Xing, и Zing. До този момент над хиляда души и организации са споделили какво планират да променят към по-добро след „Часът на Земята” в динамичната онлайн платформа.

“Всеки може да направи промяна. Един мениджър може да промени фирмата, за която работи, седемгодишно дете може да промени класната стая, а един президент – своята страна. Това, което правим днес, е само началото”, каза Ридли. “Когато хората правят нещо заедно, могат да постигнат глобални промени, затова и ги провокираме да продължат със своите действия и след „Часът на Земята””.

Сред институциитие и организациите, които досега са споделили какво ще предприемат след „Часът на Земята 2011” са правителството на Непал, което ще спре сечите в екологично важната планинска верига Чурия, 15-годишния Нати Мзилени от Свазиленд, който направи група в своето училище, която ще обяснява на хората за климатичните промени, кметът на австралийския град Сидни, който планира улеснения за колоездачите, Клое Никол, 7-годишна ученичка от Австралия, която накара училището си да намали използването на климатици, финансовата група „Креди Сюис”, която в продължение на глобалната си климатична инициатива тази година ще подкрепи учени, които ще посетят бразилските гори, за да проучат ефектите от климатичните промени

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed