Истинска симфония в черно е новият сандвич, който пусна на японския пазар американската верига за бързо хранене "Бъргър кинг" , съобщи „Гардиън“. Черни са хлябът, сиренето и сосът, като допълнителен цвят внасят само доматите и салатените листа.
Според изданието, сандвичът може и да изглежда прегорен на барбекю, но се очаква да е привлекателен, защото са придобили този цвят от бамбукови въглени, които се използват широко в японската кухня. Чесновият сос пък оцветен с популярното мастило от сепия – продукт, който готвачите по света отдавна използват, за да придадат черен цвят на ястията.
Преди да го предложат в Япония, компанията е изпробвала концепцията в Сингапур и Китай и досега те винаги са били приемани с одобрение от потребителите.
Продуктите се предлагат в два варианта - Kuro Pearl и Kuro Diamond. Те ще са част от японското меню на веригата за ограничено време.
Идеята вероятно е дошла от различните черни храни като черния испански ориз, ризото, оцветено с мастило от сепия, черна италианска паста и черен пудинг.
От централата на "Бъргър кинг" да изпробват и на американския пазар подобни сандвичи.