Марката бе класирана на първо място в конкурса на потребителите
Най-новият продукт на „Орехите” – луканковият салам, и шпекът на същата марка бяха признати за най-качествени в категорията „Иновативни фирмени продукти” и спечелиха златни медали на „Месомания 2012”. Традиционният конкурс се провежда всяка година в рамките на най-голямото специализирано изложение за месо и месни продукти в България, като експертно жури отличава най-качествените и оригинални продукти, представени от фирмите изложители.
„Орехите” получиха и признанието на потребителите, посетили „Месомания”. Шпекът на марката спечели първа награда в конкурса „Продукт на потребителя”, организиран от Асоциацията на месопреработвателите в България и Асоциацията „Активни потребители”.
Марката сурово-сушени месни продукти „Орехите” се появява на пазара през 2009 г. Стартира с три топ артикула: „Добруджанска луканка”, „Добруджански суджук” и „Добруджанска сушеница”. Постепенно портфолиото се разширява до 20 продукта, като най-новите два, лансирани на пазара през последните месеци, са филе „Елена” и луканков салам „Орехите”. Всички продукти „Орехите” са с отлично качество. Те са произведени от висококачествени суровини под строг контрол на производствените процеси.