„Одисея Ин“ е сред призьорите на кампанията „Зелена България”, финансирана от Оперативна програма „Околна среда”. Наградата е в категория „Среден бизнес“ и се присъжда за „Кампанията 3 евро”, чрез която за всеки закупен туристически ваучер се отделят по 3 евро за инициативата „За да остане природа в България”.
Общо 11 са наградените от екоминистерството. В категорията за голям бизнес министър Нона Караджова връчи отличия на „Кока Кола” за цялостната им политика по опазване на околна среда, на „Овергаз” за многогодишната инициатива „Да запазим България зелена и чиста за нас и нашите деца” и на „Белла” за възстановяване на опожарените през 2007 г. гори в Родопите.
"Зелена България" стартира миналия месец и в първата й категория за зелен бизнес участваха над 80 фирми. Кампанията ще продължи до края на годината в още две категории: за най-активна община по Оперативна програма „Околна среда” и за най-зелен град. Призовете за общините ще се раздадат на заключителната конференция на НСОРБ за мандат 2007-2011 на 7 и 8 юли, а за най-зелен град – на съвместна церемония с „Дарик радио” през декември.