21 Ноем. 2024

Вие сте тук

„Белла България“ отчита 25% ръст на експорта

28.05.2014

„Белла България“ отчита 25% ръст при продажбите си на чужди пазари от началото на 2014 г.,  съобщиха от хранителният холдинг, добавяйки, че по този начин се затвърждава положителната тенденция на развитие през последните години. Новината стана известна по време на международното изложение PLMA’s World of Private Label, което се проведе в Амстердам. В рамките на изложението компанията представи богатото си портфолио от продукти, произвеждани под собствени марки.

 

Традиционните тестени продукти на „Белла България“, както и тези, произвеждани по гръцка рецепта за партньори на компанията, предизвикаха голям интерес от страна на клиенти от Холандия, Ирландия, Германия, Австрия, Унгария, Словения, Словакия, Турция. Млечните продукти на мандра „Рилци“, чийто представител за чуждестранните пазари е „Белла България“, бяха сред най-търсените от европейските търговски вериги и дистрибутори от Европа и Азия. Малотрайните месни продукти, филе и бекон също провокираха интереса на професионалистите, посетили щанда на компанията.   

 

„Белла България“ е доказала конкурентоспособността си на пазара на частните марки, където има дългогодишни чуждестранни клиенти. Основното предимство на компанията е разнообразното портфолио, високото качество и добри цени, които предлагаме на клиентите си, коментираха представителите на „Белла България“.

 

PLMA`s World of Private Label е най-голямото изложение за професионалисти, в което участват производители на собствени марки. Тази година в него се включиха изложители от 70 страни, а над 10 000 посетители от 100 държави посетиха щандовете на изложението.  

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed