05 Май 2024

Вие сте тук

„Белла Академия“ излъчи първите стипендианти по икономика

19.02.2014

 73-ма се състезаваха в конкурса по проекта на хранителния холдинг „Белла България”

 

 

Двама студенти от Университета за национално и световно стопанство спечелиха първите „Стипендии по икономика“ на „Белла Академия“, съобщиха от компанията. Моника Иванова и Михаил Минчев получиха символичните чекове на стойност 2 000 лв. лично от директор „Маркетинг“ на „Белла България“ Кирил Хаджидинев и ректора на УНСС проф. Стати Статев.

 

„Приемете тези стипендии като награда за усилията, които сте положили, но не забравяйте, че за да постигнете това, за което мечтаете, трябва да продължавате да се трудите“, каза на стипендиантите Кирил Хаджидинев. „Направихте избора ни много труден, но сме щастливи, че имахме възможност да избираме между толкова млади мислещи хора със страхотен потенциал“, сподели още Хаджидинев.

 

Златислава Медарова, директор „Човешки ресурси” в хранителния холдинг, обяви, че 30% от администрацията на „Белла България“, служители с мениджърски и експертни функции, са възпитаници на УНСС. „В „Белла България” ние ценим труда и усилията на хората. Затова можем и да се похвалим със стотици дългогодишни служители в компанията, само тази година 110 колеги честваха 10 годишен юбилей. Ще се радвам сред Вас да са и бъдещите ни дългогодишни служители”, каза още Медарова.

 

Проф. Стати Статев определи сътрудничеството на университета с „Белла България“ като успешен модел за подготовката на кадри – икономисти за хранителната индустрия и повишаване конкурентоспособността и компетенциите на заетите в сектора.

 

За първите „Стипендии за икономика” на „Белла Академия“ се състезаваха близо 73 студенти от УНСС. Право на участие в конкурса имаха студентите от втори до пети курс с добър успех. Победителите бяха излъчени от 22-та с най-високи резултати в конкурса, които бяха отличени с почетни дипломи.

 

Проектът „Белла Академия“ е част от дългосрочната стратегия на „Белла България” да установи пряка връзка между академичните среди в страната и бизнеса, и да подпомогне младите специалисти в професионалната им реализация. 

 

 

Снимка 1: Двамата победители от конкурса на „Белла Академия“ (с чековете) заедно с доц. Йордан Близнаков, директор „Маркетинг“ на „Белла България“ Кирил Хаджидинев и ректора на УНСС проф. Стати Статев (от ляво на дясно)

Снимка 2: 22-та финалисти на  „Белла Академия“

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed