Директорът за Европа на англо-холандската хранителна и козметична корпорация Юниливър (Unilever) Ян Зийдервелд посочи в интервю, публикувано днес, че вижда как бедността се завръща на континента, предаде Франс прес.
Бедността се връща в Европа, отбеляза Ян Зийдервелд пред германския всекидневник "Файненшъл таймс Дойчланд".
Ако един испанец не харчи средно над 17 евро, когато пазарува, няма да му предложа прах за пране, който струва половината от бюджета му, добави Зийдервелд.
По думите му в Европа трябва да се взимат за пример методите, ползвани от Юниливър в азиатските развиващи се страни - по-евтини продукти в по-малки опаковки. В Индонезия продаваме индивидуални пакетчета шампоани за 2-3 евроцента и при все това печелим, посочи Зийдервелд, който отговаря за Европа в компанията, сред чиито най-известни марки са сапуните Дав (Dove), сладоледите Магнум (Magnum) и дезодорантите Рексона (Rexona).
"Файненшъл таймс Дойчланд" информира, че Юниливър е започнал да продава в Испания малки пакети прах за пране за около 5 пранета.