Шуменско отбелязва 130-тата си годишнина с двойна премиера – на юбилейна рецепта със 100% малц и на най-малката бутилка на пазара у нас.
За пръв път на българския пазар Карлсберг пуска 100% малцова бира в два варианта – в традиционна стъклена бутилка от 500 мл. с етикет Шуменско Премиум Малц и в уникалната за България стъклена бутилка Шуменско Мини от 250 мл., каза при представянето на новите продукти Камен Алексов, маркетинг директор на Карлсберг България.
Според проучвания на компанията феновете на Шуменско и от двата пола харесват традиционния малцов вкус на бирата, който вече е 100% в рецептата.
От компанията очакват най-малката бутилка бира у нас – Шуменско мини от 250 мл да се превърне в хит сред дамската аудитория, на която досега производителите не обръщаха достатъчно внимание. От 10 потребители обаче 4 са жени, посочват от Карлсберг България.
С реверанс към женствеността и мини формата на красотата новата бутилка Шуменско Мини бе представена днес за първи път от популярната актриса Елен Колева. Отговорността да покаже юбилейното Шуменско Malt пък бе поверена на легендарния волейболист Любо Ганев, който се превърна и в посланик на традиционното чувство за хумор на марката.
„Шуменско Мини е специалният ни подарък за дамите, които заслужават внимание не само на днешния празник. До момента производителите на бира може би не им обръщаха вниманието, което им се полага. Но не трябва да забравяме, че 4 от 10 любители на пивото у нас са именно жени", допълниха от Карлсберг България.
Същевременно проучванията показват, че бирата в мини-разфасовка се харесва не само от жените, но и от консуматорите, които пият бирата си по-бавно. Особено през лятото те предпочитат по-малките разфасовки, които гарантират, че пивото ще е свежо и студено през цялото време. Голяма част от анкетираните споделят, че до момента е трябвало да постигат този ефект, като поделят бирата си с приятел.