07 Май 2024

Вие сте тук

Чии програми за лоялност са най-добри

09.03.2014

Най-добрите програми за лоялност през 2014 г. обяви Flyertalk  - уебсайт за пътувания, фокусиран главно върху програмите за лоялност. Преди дни сайтът оповести  годишните си награди в индустрията в три категории: авиокомпании, хотели и рент-а-кар компании. Победителите са определени на базата на гласовете  на потребителите на сайта, а резултатите според експертите са чудесен барометър за бъдещето на бизнес пътуванията през цялата година.


Наградата за най-добра програма на авиопревозвач в Северна Америка тази година отиде в Далас при базираната там American Airlines. Авиокомпанията за втора поредна година е на върха в класацията. Причината е въведената от нея система– системата 500 мили, която позволява на елитните пътници, летящи в първа класа, да ползват най -щедрите ъпгрейди в индустрията.

 


В Европа с най-добра програма за лоялност е авиокомпания British Airways са били, а в Азия и Близкия изток - Jet Airways.
  

 

Сред хотелските компании Starwood е веригата, чиято програма за лоялност е обявена за най-добра в Северна Америка и Европа. Компанията оперира хотели като Westin, Sheraton и Element. Програма й дава възможност за избор между  голям брой партньори -  American Airlines, British Airways и дори Amtrak. Hilton зае второ място в тези региони,  а на трето е Интерконтинентал.

 

В Азия  на първо място излиза Taj Hotels and Resorts, изпреварвайки Старууд и Интерконтинентал.


Компания Hertz спечели топ наградата за агенция, даваща коли под наем.


Въпреки че данните на Flyertalk са субективни, докладът е един добър показател за това кои компании облагодетелстват пътешествениците, коментират експертите.

 

Целия списък можете да видите тук, а тук – да откриете коментари на потребители за всяка от компаниите.

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed