Най-добрите програми за лоялност през 2014 г. обяви Flyertalk - уебсайт за пътувания, фокусиран главно върху програмите за лоялност. Преди дни сайтът оповести годишните си награди в индустрията в три категории: авиокомпании, хотели и рент-а-кар компании. Победителите са определени на базата на гласовете на потребителите на сайта, а резултатите според експертите са чудесен барометър за бъдещето на бизнес пътуванията през цялата година.
Наградата за най-добра програма на авиопревозвач в Северна Америка тази година отиде в Далас при базираната там American Airlines. Авиокомпанията за втора поредна година е на върха в класацията. Причината е въведената от нея система– системата 500 мили, която позволява на елитните пътници, летящи в първа класа, да ползват най -щедрите ъпгрейди в индустрията.
В Европа с най-добра програма за лоялност е авиокомпания British Airways са били, а в Азия и Близкия изток - Jet Airways.
Сред хотелските компании Starwood е веригата, чиято програма за лоялност е обявена за най-добра в Северна Америка и Европа. Компанията оперира хотели като Westin, Sheraton и Element. Програма й дава възможност за избор между голям брой партньори - American Airlines, British Airways и дори Amtrak. Hilton зае второ място в тези региони, а на трето е Интерконтинентал.
В Азия на първо място излиза Taj Hotels and Resorts, изпреварвайки Старууд и Интерконтинентал.
Компания Hertz спечели топ наградата за агенция, даваща коли под наем.
Въпреки че данните на Flyertalk са субективни, докладът е един добър показател за това кои компании облагодетелстват пътешествениците, коментират експертите.
Целия списък можете да видите тук, а тук – да откриете коментари на потребители за всяка от компаниите.