17 Окт. 2018

Вие сте тук

Чехия излиза начело в класация по съотношение цена/качество

22.06.2011

Лятото е време за най-много почивки, но докато едни вече са направили резервации за лятната си ваканция, други все още не са решили окончателно къде да заминат. Основен фактор при взимане на решението на туристите е съотношението цена/качество на хотелите, предлагани на туристите.

Индексът цена/качество може да помогне на туристите да направят окончателния си избор. Сайтът hotel.info прави класация на 20-те най-популярни дестинации, които предлагат най-добро съотношение между цена и качество на гостите си.

Почиващите, които залагат най-много на доброто съотношение цена-услуга при хотелите, откриват търсеното най-често в Чехия. Клиентите поставят чешкото хотелиерство с 7,67 точки на върха на европейския Топ 20. От гледна точка на съотношението цена-услуга добре са се представили и португалските хотелиери, които с 2-рата си позиция са се изкачили с пет места спрямо предишната оценка.

На второ място е Португалия – 7,59, следвана от Полша и България – по 7,56. Само с две стотни им отстъпват Унгария и Румъния – 7,54, които са класирани съответно на пето и шесто място, следвана от Босна и Херцеговина – 7,53.

Основните конкуренти на България в морския туризъм – Хърватия, Гърция и Турция, са класирани съответно на 13-та, 16-та и 17-та позиция.

За сравнение, при предишното проучване, извършено през февруари т.г., България бе на първо място с индекс 7,61. Тогава Полша и Чехия си поделиха второто място със 7,60, а Унгария остана на трето със 7,59.

На Словакия клиентите отреждат място в средата, а и съотношението цена-услуга е подобрено значително. В местата на провеждане на срещите от топ дивизията на 75-тото световно първенство по хокей на лед остава напрегнато и след турнира, когато много от международните гости дават своите оценки за хотелите.

С едно по-добро съотношение цена-услуга френското хотелиерство задмина швейцарското. С това Франция предаде последното място на Швейцария, която с 6,53 точки продължава да оформя края на европейския Топ 20. По мнение на гостите, най-малко за своите пари получават клиентите в повечето .

Топ 20 на 30-те държави в Европа с най-голямо население (2-5 звезди)

Актуална оценка цена-услуга
Място Държава Оценка
1. Чехия 7,67
2. Португалия 7,59
3. Полша 7,56
4. България 7,56
5. Унгария 7,54
6. Унгария 7,54
7. Босна и Херцеговина 7,53
8. Словакия 7,34
9. Австрия 7,34
10. Испания 7,31
11. Германия 7,29
12. Сърбия 7,12
13. Хърватия 7,07
14. Ирландия 7,06
15. Италия 7,04
16. Гърция 6,95
17. Турция 6,90
18. Финландия 6,76
19. Франция 6,55
20. Швейцария 6,53
 
Предишна оценка цена-услуга
(Към февруари 2011)
Място Държава Оценка
1. България 7,61
2. Полша 7,60
3. Чехия 7,60
4. Унгария 7,59
5. Босна и Херцеговина 7,58
6. Румъния 7,50
7. Португалия 7,50
8. Испания 7,30
9. Австрия 7,28
10. Германия 7,26
11. Словакия 7,22
12. Сърбия 7,21
13. Хърватия 7,02
14. Италия 6,98
15. Ирландия 6,96
16. Турция 6,90
17. Гърция 6,79
18. Финландия 6,62
19. Швейцария 6,53
20. Франция 6,51

* Гостите оценяват резервирания чрез www.hotel.de хотел след тяхното напускане с помощта на точкова система (0 до 10). Освен критерии като качество на стаята и любезност на персонала, тук освен всичко друго може да се оцени и съотношението цена-услуга. Анализът включва значително над един милион оценки на 2- до 5-звездни хотели в 30-те държави в Европа с най-голямо население.

hotel.info
www.hotel.info е безплатна услуга за резервиране на хотели за фирми и частни клиенти. В цял свят услугата предлага повече от 210 000 хотела за електронна резервация. В сравнение с други начини за резервация, чрез hotel.info клиентът постига значителни ценови предимства. Освен това hotel.info показва всички налични цени на стаите в даден хотел, така че клиентът винаги да може да избере най-изгодната респ. най-подходящата цена. Всички резервации чрез hotel.info се предават едновременно, сигурно и директно на съответния хотел. Това се гарантира от уникалната интеграция на резервационните системи на хотела (т.нар. CRS респ. PMS) и резервационната сиистема на hotel.de myRES под единния потребителски интерфейс на hotel.info.
С оглед на избирането на хотел, базирано на опита, на hotel.info освен централната информация като цени на стаи и обзавеждане на хотел, потребителите имат достъп и до оценки за хотели на над 1,5 милиона гости от цял свят и при избора си на резервация те могат да се осланят и на тях. В сравнение с други портали за оценка, клиентът на hotel.info може да се довери на 100% истински оценки на хотелите, тъй като се събират само оценки от клиенти, които малко преди това са нощували в съответния хотел. hotel.info - международната марка на hotel.de AG - беше създадена, за да ускори експанзията на чуждестранните пазари. За спечелването на нови клиенти и хотели в чужбина вече са открити офиси във Великобритания (Лондон), Франция (Париж), Испания (Барселона), Италия (Рим), Китай (Шанхай) и Сингапур. Високият дял на опериращите в международен мащаб бизнес клиенти улеснява достъпа на фирмата до нови пазари. Целта е, hotel.info да се наложи като водеща услуга за резервиране на хотели за фирмени и частни клиенти в цял свят.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed