29 Март 2024

Вие сте тук

Честността е най-голямото достойнство на госта, смятат хотелиери

07.01.2011

THExperts

Честността на гостите по отношение на домакините им е качество, което се поставя на първо място от собственици и мениджъри на хотели. Това показват резултати от онлайн проучване на hotel.info, извършено сред над 700 хотелиери от Германия и други европейски държави.

Хотелиерите високо оценяват гости, които си плащат сметките и които не крадат принадлежности от хотелската стая и други помещения в хотела. Почти 100% от участниците в анкетата оценяват честността като „много важно“ и „важно“ качество на гостите. С над 95% от отговорите на второ място излиза надеждността. Това качество от гледна точка на хотелиера означава, че гостите не отменят направената резервация в последната минута и спазват часовете за пристигане и напускане. На трето място по важност е поставена дружелюбността на гостите към персонала на хотела. Всеки 8 от 10 мениджъра споделят това мнение.

Чистоплътност и щедрост са други характеристики на гостите, които всеки хотелиер би се радвал да подслони. Но докато близо 80% от хотелиерите определят чистоплътността като „много важна“ и „важна“, явно надявайки се, че след напускането на гостите стаите ще са чисти и подредени, качеството "щедрост" е по-маловажно и не особено очаквано от хотелиерите. Едва 20% от анкетираните възприемат щедростта като необходимо качество за туриста. Точно толкова  хотелиери очакват и бакшиши от гостите си.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed