04 Май 2024

Вие сте тук

Треската "Свети Валентин" започва

04.02.2011


 THExperts

Разочарованието, че Свети Валентин тази година е в понеделник, наложи две основни тенденции сред българските хотелиери. Едните се опитват да привлекат гости за три нощувки от 13 до 15 февраури с надеждата, че най-влюбените ще предпочетат да прекарат един дълъг романтичен уикенд, вместо една-единствена вечер.

Други са решили вместо това да удължат празничния период, като предлагат специални оферти за влюбени почти цял месец – от 6 до 20 февруари.

Повечето хотелиери очакват много гости за Свети Валентин. Разликата е, че едни залагат на по-продължителни пакети, докато други смятат, че е по-реалистично да напълнят ресторанта за романтична вечеря, като някои предлагат и безплатна нощувка като бонус . Впечатлението им е, че на този ден идват както млади несемейни хора, така и млади семейни двойки, но и зрели и възрастни семейства, които са запазили през годините чувствата си. Единствената разлика е, че по-младите търсят повече романтика на по-ниска цена, докато хората от по-зряла възраст държат по-малко на външните признаци и атрибутите, но пък искат повече  комфорт.

Прави впечатление, че хотелиерите са заложили повече на ниските цени, отколкото на разточителните глезотии. Повечето пакети включват от една до три  нощувки и празнична вечеря, но в някои дори вечерята е по желание. По-скоро изключения, отколкото правило са обещанията за шампонско и ягоди в шоколад в стаята, за специална украса и вечерно зареждане или пък безплатен коктейл на бара.

Срещат се и предложения, в които към основния пакет се предлагат много допълнителни услуги, които могат да бъдат избрани или не от клиентите: например, цветя и свещи за украса на стаята, бутилка пенливо вино на различна цена, специални сладки, шоколадови фигурки, кутии бонбони в специална опаковка за случая и пр. Има и хотели, които са помислили и за децата, в случай, че придружат родителите си за празника. Още по-добре ще е да се сетят да осигурят безплатна детегледачка като комплимент за гостите по случай празника.

СПА хотелите не са пропуснали да включат по една процедура за двама или по-специални масажи за всеки по отделно – например, джакузи за двама с шампанско и плодове или ароматен пилинг на тяло за двама. Има и такива, които обещават безплатен СПА пакет с няколко процедури, но пък цената на пакета е няколко пъти по-висока, отколкото на сходни оферти на хотели от подобна категория.

Описанията на пакетите като правило също не се отличават с особено въображение, макар че има и опити поканата към влюбените да звучи по-атрактивно. Има добри попадения и хрумвания, но също клишета и примери на откровено лош вкус. Кое от тях към коя категория да причислите, ще решите сами. Умишлено сме избегнали да споменаваме имената на хотелите.

„Любовта е танц прекрасен, птица, която трябва да лети. Тя може веднъж да Ви докосне, но вечно да продължи. Tанцувайте този танц на любовта в хотел...“

„Amour, Amour – Ден с очарование за двама. Ден, който ни напомня колко сме влюбени. Ден – в любимия град. Обстановката е предразполагаща, подборът на меню е изключително в плен на желанието да съблазним, да очароваме, да прелъстим“...

„Св.Валентин – любовен трепет... и още нещо. Животът е любов. Изживей я с нас в хотел Х“

„Вино и любов - една композиция от два празника – Трифон Зарезан и Свети Валентин“ .

 

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed