Стандартните хотелски табелки „Моля, не безпокойте“ стават нещо повече от начин за безмълвна комуникация между госта и персонала на хотела. Мнозина хотелиери ги използват като инструмент за маркетинг и реклама, като сувенир, като закачка с гостите и какво ли още не.
Днес те вече се изработват от най-разнообразни материали – дърво, метал, текстил, и често изразяват същността на хотела, начин за самоизразяване и ефикасен рекламоносител.
Не е случайно, че те стават обект на колекционерска страст, така че хотелиерите все по-често се оплакват, че табелките вече влизат в списъка на предметите, които най-често изчезват.
Избрахме няколко интересни примера, но повече снимки можете да видите на страницата ни във Фейсбук.
Разбира се, откритието не е наше, просто ги намерихме в мрежата. Ако искате и вие да се поровите и да намерите и други примери от различни страни и континенти, хотелски вериги и независими хотели, вижте тук. Или вижте най-интересното, което открихме, на страницата ни във Фейсбук.