Илюстрация: Free Digital Pictures
Брак по любов или по сметка? Какъвто и да е „бракът“ между туристите, използващи програми за често пътуващи пътници, той ги държи здраво в обятията си. Това показват данни на проучване на Starwood, реализирано сред близо 10 хиляди члена на програмата на компанията Starwood Preferred Guest (SPG).
Седемдесет и три процента от туристите, поставени пред дилемата да изберат предимствата на програмите за лоялност или собствената си половинка, без особени колебания биха избрали първото, показват данни на проучването.
Връзката с хотелските програми за лоялност е по-силнаq отколкото съпружеските вериги, казват авторите на проучването. Седемдесет и шест на сто от анкетираните разкриват, че статутът им на лоялен клиент вероятно ще просъществува по-дълго времеq отколкото собственият им брак или ангажиментите към компанията, за която работят в момента. В случай на извънредна ситуация те ще се погрижат с предимство за картата си за лоялност и ще я вземат преди смартфона, таблета или дори личния си асистент.
Проучването е направено в навечерието на обявяването на обновената програма за лоялни гости Your24™, която ще замени досегашната процедура за регистрация Starwood Preferred Guest. То е обхванал 9900 възрастни гости, които са отсядали в хотелите на компанията повече от 25 пъти през годината.
Обновената програма ще достъпна за всички гости, които са прекарали над 75 нощи под покрива на хотелите на компанията Starwood. Според Марк Вондрасек, старши вице-президент на компанията за резервации, лоялност и партньорски маркетинг, Starwood се стреми да предостави на гостите си максимално персонализиран сервиз и точно затова им предлага нестандартни за отрасъла решения.
Обновяването на програмата за лоялност на Starwood, която вече има много награди, ще й позволи да стане най-широкомащабната програма за клиентска лоялност в хотелиерската индустрия. От компанията вярват, че гостите ще оценят ексклузивните привилегии, които тя предлага – 24-часова регистрация в хотела, предоставяне на безсрочен елитен статут, услуги на личен помощник, ъпгрейд и безплатна закуска.
По данни на компанията през последните пет години броят на членовете на Starwood Preferred Guest се е удвоил. Елитните членове на програмата са 1% от всички държатели на карти за лоялност, но именно те носят 20% от приходите на хотелската компания. Нещо повече, днес те харчат в хотелите под брандовете на веригата с 60% повече, отколкото преди пет години.