19 Апр. 2024

Вие сте тук

Секс, алкохол и преяждане са характеристиките на британския турист в чужбина

22.02.2011

THExperts

Да яде повече и по-нездравословна храна, да спортува по-малко, да пие повече алкохол и да очаква повече секс – това са заниманията на средния британски турист в чужбина, съгласно годишния доклад на туроператора Kuoni.

Докладът на компанията за 2011 г. е част от стратегията, чиято цел е да се доближи повече до потребителите,  да разбере по-добре очакванията им и, съответно, да ги удовлетвори.

Проучването е извършено сред 1000 британци. Жителите на Ливърпул, например, твърдят, че правят повече секс по време на отпуск, лондончани се дразнят най-много от миризмите на телата на другите, а обитателите на Шефилд купуват най-много дрехи по време на ваканция.

Проучването показва, че британците губят задръжки по време на ваканциите и повече от половината вършат неща, които не са характерни за тях във всекидневието, като пиене на повече алкохол, например.

Според психотерапевтката и писателката Кристин Уебър повечето британци преживяват тежки времена, така че не е учудващо, че хората „изпускат пара“, когато са на почивка.

Някои от анкетираните с удоволствие се превръщат в съвършенно нова личност по време на ваканциите си. За тях това е експеримент, който те могат да продължат и в реалния живот, ако го харесат.

Според нея е добре, че хората правят повече секс с партньорите си, когато са на почивка. Ваканцията е страхотно време да преоткрием партньора и любовта и да припомним на другия колко важен е той за нас, казва тя.

Повечето британци биха искали да видят красиви места (60%), други държави (53%), да се радват на нови преживявания (52%), да се забавляват (52%) и да избягат от ежедневието (45%).

По-възрастните пътуват за среща с нови култури (68% от хората на възраст 55-65 години), а младите - за забавление (62%).

Около 40% от по-младите туристи (между 25 и 34 години) биха искали да защитят планетата и да увеличат устойчивото развитие през следващото десетилетие. Това желание обаче върви ръка за ръка със стремеж към лукса, който е важен за 28% от тях. Това е и групата, която е най-малко склонна да се откаже от пътуванията със самолет (6%).

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed