31 Март 2020

Вие сте тук

"Разбити муцуни" - хит във френските супермаркети

11.06.2015

Търговска марка със странно име се превърна само за няколко месеца в хит във френските супермаркети, информира в електронното си издание в. "Фигаро".


Под наименованието "Разбити муцуни" синовете на двама френски фермери продават плодове и зеленчуци, чиито вид и размери не отговарят на общоприетите европейски стандарти. Сред тези продукти може да са например картоф с формата на сърце, ябълка с голяма пукнатина на кората сякаш е усмивка, или ягода с формата на свита в юмрук ръка с вдигнат палец.

 

Досега подобни нестандартни по визия както и по размери плодове и зеленчуци не можеха да се намерят из супермаркетите. От осем месеца обаче марката "Разбити муцуни" присъства в магазините от веригите Карфур (Carrefour), Монопри (Monoprix), Франпри (Franprix), Казино (Casino), Спар (Spar), Вивал (Vival) и Льоклерк (Leclerc) .


Стоките от марката "Разбити муцуни" се търгуват с 30 процента по-евтино от стоките с по-привлекателна визия. Благодарение на новата марка дистрибуторите пък не плащат за унищожаването на нестандартните плодове и зеленчуци, както правеха до неотдавна.


Създателите на марката "Разбити муцуни" казват, че не искат да се пилее храна. Те допълват, че примерът им са последвали вече десетина страни.


За осем месеца под марката "Разбити муцуни" са били продадени във Франция 10 000 тона плодове и зеленчуци. Върху всички тях стои логото на марката - рисунка на широко усмихната ябълка, а под нея се чете надписът "Не толкова хубави на вид, но пък невероятни на вкус".


От неотдавна създателите на "Разбити муцуни" търгуват и с продукти, чиято дата на годност изтича. Обикновено шест дни преди тази дата те се изтеглят от магазините, но става дума за годна храна. Сега с етикетите на "Разбити муцуни" продуктите се продават на двойно по-ниска цена.

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed