Общинско предприятие „Туризъм” в Пловдив чрез своите Туристически информационни центрове, стартира масово анкетно проучване сред туристи и граждани в града. Проучването започна на 11 юни 2012 и ще продължи до края на септември. Мненията се събират от 10 технически сътрудници, които работят в ОП „Туризъм” по „Регионална програма за заетост в Община Пловдив” на Министерство на труда и социалната политика.
Анкетите са два вида: за туристите в Пловдив – на български и английски, и за гражданите на града. Проучването се провежда с цел да се установи мнението и на двете групи и тяхното възприятие за града като туристическа дестинация. По този начин ОП „Туризъм” се стреми да определи имиджа на Пловдив и да дефинира брандовата му идентичност.
Пространството пред туристическия център до Централна поща, районът около Римския стадион, музеите и галериите в Пловдив, хотелите, двата мола, Централна гара и летище „Пловдив“ са базисните места за анкетните проучвания.