27 Апр. 2024

Вие сте тук

Нови приоритети и повече пари за реклама се чакат от Агенцията по туризъм

12.06.2013

Необходим е дебат, за да се поставят нови приоритети в туризма. Много е важно  какво ще предложи новото ръководство на новата агенция. Това каза Таня Буруджиева, депутат от Коалиция за България тази сутрин пред bTV. Заедно с председателя на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация Благой Рагин тя участва в дискусия за алкохолния туризъм в морските ни курорти.

 

До дни ще е известно името на председателя на новата Агенция по туризъм. Това ще бъде човек, който ще е подкрепен от бранша, но той трябва да разчупи статуквото и да определи нови приоритети за развитието на туризма, каза тя.

 

„Трябва да си поставим нови приоритети и да излезем от имиджа на евтина сезонна туристическа дестинация.  500 евро на турист седмично е изключително малко и не можем да си позволим да привличаме такива туристи. България е уникална с минералните си извори. Превърнато в основен вид туризъм, това може да създаде нови перспективи пред страната и туризма и да доведе високоплатежни туристи“, посочи Буруджиева. Балнеология, СПА, медицински туризъм според нея е нишата, на която трябва да заложим. Това не само ще ни доведе по.платежоспособни туристи, но и ще накара лекарите да остават в България, смята тя.

 

Всичко се прави с пари, затова искаме от държавата да отдели повече средства за реклама на българския туристически продукт зад граница, заяви Благой Рагин. Съвсем наскоро той поиска от МИЕТ 100 млн лева за туристическа реклама в чужбина. Рагин се е консултирал с чуждестранни експерти, според които всяко евро, инвестирано в реклама, ще се възвърне стократно.

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed