20 Апр. 2024

Вие сте тук

Нова концеция за абитуриентски балове в Кемпински хотел Зографски

20.09.2010

Rеd Hot Night в Кемпински хотел Зографски

 

Няма значение как точно ще го наречем – демо версия, генерална репетиция или промоция, но софийският Кемпински хотел Зографски тази вечер организира едно вълнуващо събитие за бъдещите абитуриенти, випуск 2011 г.Докато много други хотели си мислят за Хелоуин или най-много за студентските празници, тук мениджърският екип вече е планирал как ще организира абитуриентските вечери през следващата година. 

“Искахме да направим нещо нетрадиционно, нещо атрактивно и иновативно в духа на традициите на веригата Кемпински хотел Зографски, която винаги е залагала на младежта и винаги се е грижила за нея”, каза пред няколко десетки бъдещи зрелостници Макрина Първанова, директор маркетинг на хотела. 

Заедно с още трима мениджъри те бяха цяла вечер на разположение на учениците и техните преподаватели, отговаряйки искрено на всички техни въпроси. 

Идеята е действително иновативна – закостенялата и малко старомодна абитуриентска вечер да се превърне в нещо различно и иновативно, нещо, на което ще се радва всеки младеж и девойка. Разчупвайки стереотипите, в Кемпински хотел Зографски залагат на артистично бюфет меню, на много музика и настроение. 

"Red Hot Night” е озаглавена новата концепция, която включва DJ, ексклузивна музика на живо, изтънчено меню и маркови питиета, гореща атмосфера и 5-звездни награди. 

И досега абитуриентите се наслаждаваха на специална украса, музика за различни вкусове, изискано меню, най-разнообразни забавления и много изненади, разказва мениджърът "Храни и напитки" в хотела Константин Андонов. Най-очакваната е ваучер за уикенд за някой от хотелите на "Кемпински" в Европа. 

Причина за промяна на концепцията е, че абитуриентските балове в днешно време вече не са каквото бяха, казва Константин Андонов. Зрелостниците от софийските училища обикновено искат официалната част в ресторанта да свърши преди полунощ, след което тръгват по нощни заведения и клубове. "Затова и задачата ни е да сгъстим цялата програма в няколко часа", допълва той. За сметка на това връстниците им от училища извън София искат да се забавляват в ресторанта чак до зори.

На въпроса дали младежите оценяват изисканото меню и сервировката, след кратка пауза Константин Андонов отговаря отрицателно. Това обаче съвсем не го обезкуражава, защото за него главното е да предостави услуги от най-високо качество и отговарящи на бранда "Кемпински" независимо дали става въпрос за детски празник, абитуриентски бал, сватба или пък прием на най-високо равнище. В новата концепция фокусът не е върху менюто, а върху атмосферата и забавлението, това кара екипа да проявява много креативност, за да не бъдат баловете нещо стандартно, а да са всеки път различни, казва той. Баловете носят едва около 1% от приходите на хотела и по-скоро са значимо социално събитие, с което се ангажира целият екип на хотела, пояснява мениджърът. 

Самите бъдещи абитуриенти изглеждаха доста въодушевени на представянето. Идеята да бъде избегнато официалното меню, свързано с много притеснения за младите хора както дали са използвали правилния прибор, така и дали върху роклята няма да остане неизгладимо петно, очевидно допадна на повечето участници. Единственото пожелание на девойките бе за намаляване на месата и включване на повече здравословни, но вкусни ястия, които няма да навредят на добрата им форма. Младежите обаче не оцениха идеята за намаляването на месните блюда. Нещо повече, според тях който мисли за формата, трябва да ограничи десертите. 

Като цяло учениците и техните преподаватели бяха впечатлени от новото предложение на Кемпински. “Не искам да ме цитирате, за да не се окаже, че оказвам натиск върху възпитаниците ни, но определено онова, което ни предложи Кемпински хотел Зографски, е нещо коренно различно от стандартната идея за абитуриентски бал, каза преподавателка, която помоли да не бъде споменато името й.

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed