20 Апр. 2024

Вие сте тук

На ITB Berlin сме без новото лого

14.02.2013

 Новото туристическо лого на България ще бъде преработено от създателите на бранда. Задачата им била възложена от министъра на икономиката Делян Добрев още в началото на миналата седмица, каза той пред журналисти. Кога ще стане това, не е ясно, защото според министъра логото трябва да бъде одобрено от всички, които имат отношение към него. 
Това означава, бе на предстоящата туристическа борса в Берлин няма да представим новото лого, както бе планирано. Точно представители на борсата са сред професионалистите, които го одобряват и го смятат за свежо, беше съобщено при представянето му. 

 

След представянето логото бе подложено на критики от различни организации, в това число  Съюзът на българските художници и министърът на културата Вежди Рашидов. Същевременно то бе подкрепено от специалисти в областта на маркетинга, според които няма никакво значение дали логото се харесва някому в България, важното е да бъде разпознаваемо в чужбина. Точно тестовете на няколко целеви пазара показали, че този вариант на лого е най-запомнящ се и разпознаваем сред чуждестранните туристи и професионалистите в бранша, обясниха създателите му. 


Проектът за бранд стратегия и лого се финансира с 1.6 млн. лв. по оперативна програма "Регионално развитие". 


Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed