Над 5 млн. лева планира да инвестира Карлсберг България в пивоварната в Благоевград и маркетинг за развитие на марката Пиринско през 2013 година. С това вложените в завода и бранда средства за тригодишния период от 2011 насам ще надхвърлят 20 млн. лева. Фокусът тази година е върху поддръжка и развитие на производството и логистиката, както и въвеждане на нови продукти и засилена комуникация, съобщиха от пивоварната.
Една от новостите е Пиринско Радлер - комбинация от бира и лимонов сок в съотношение 40:60 и с 2% алкохолно съдържание. Производството започна тази седмица, а опаковките, в които ще се предлага, са стъклена бутилка 0,5л, 1,2л ПЕТ и кен 0,5л. В по-големите градове бирата ще се продава още през юни.
“Обратната връзка, която ни дадоха потребителите, е повече от окуражителна. Затова и очакванията ни са Пиринско Радлер Лимон да е още една успешна стъпка за марката, която в момента една от най-бързо растящите на пазара у нас.”, обясни Николета Йорданова, бранд мениджър на Пиринско в Карлсберг България. По данни на Нилсън България за първите четири месеца на тази година марката постига 32% ръст на продажбите на национално ниво спрямо миналата година и достига пазарен дял от около 8%. В т. нар. домашен регион (Благоевградска област и в близост) пък пазарният дял вече надхвърля 43%.