Като една от доказано добрите форми на сътрудничеството министърът посочи публично-частното партньорство. Министерството вече е реализирало няколко успешни подобни проекта. Сред тях и рекламният клип с участието на седем холивудски звезди, Международният кулинарен фестивал „България посреща вкусовете на света“ както и кампанията "Мислиш си, че познаваш България", зад която застанаха редица известни публични личности.
„Ценното в кампанията, която стартираме днес е че тя ще инвестира в някои от най-значимите ни културно-исторически забележителности и ще припомни на сънародниците ни колко важни са те за националното ни самосъзнание“, подчерта министър Ангелкова. Тя поясни, че в подкрепа на 100-те национални обекта в онлайн регистъра на туристическите атракции, който Министерството на туризма създаде, за тях са направени връзки към Tripadviser, Google Maps и Wikipedia. Така желаещите да ги посетят ще могат за получат бърза и изчерпателна информация.
Инициативата за кампанията принадлежи на фирма Billa и цели набирането на средства за реставрацията на паметника Шипка чрез продажба на тениски с изображения на 100-те национални обекта и гала-концерт „Звезди пеят за България“ в зала „Армеец“ на 31 май. От 2 до 29 юни 1% от продажбите на млечните продукти във веригата, сертифицирани по БДС, също ще бъдат дарени за кампанията.