Тя ще отговаря за планирането и реализацията на цялостната стратегия на компанията в областта на човешките ресурси
Мая Тасева е новият Директор Човешки ресурси на Карлсберг България. Тя ще отговаря на стратегическо ниво за разработването и изпълнението на проекти в областта на човешките ресурси, които ще допринесат за успешното развитие на компанията.
Мая Тасева има повече от 15 години опит в областта на човешките ресурси. Тя се присъединява към екипа на Карлсберг България през януари 2012 г. на позицията Мениджър „Подбор, обучение и развитие на персонала“. Г-жа Тасева започва професионалната си кариера през 1999 г. в Кока Кола ХБК България, където отговаря за прилагането на процесите по управление на човешките ресурси. От 2003 до 2012 г. последователно заема позициите Експерт „Подбор и обучения” в Орбител, Мениджър „Човешки ресурси и администрация” в земеделския инвестиционен фонд „Серес” и Мениджър „Човешки ресурси” в Булстрад.
„За мен е изключителна чест и голяма отговорност да поема тази позиция. Хората са ключът към успеха в бизнеса ни и затова разработването и осъществяването на цялостна стратегия за човешките ресурси и създаването на плодотворна среда, в която те могат свободно да разгърнат своите възможности, са сред най-важните приоритети за компанията ни“, сподели новият Директор Човешки ресурси.
Мая Тасева е завършила Университета за Национално и Световно Стопанство в гр. София с магистърска степен по „Управление на човешките ресурси“. Тя има международно призната диплома от Британския институт на сертифицираните специалисти по управление и развитие на персонала CIPD, който е най-голямата световна организация за професионални квалификации в тази сфера. Мая е преминала редица специализирани курсове по управление на човешките ресурси и лидерство в България, Великобритания и Дания.
Карлсберг България прилага най-съвременните световни стандарти в областта на управлението на човешките ресурси. Компанията предоставя възможности за постоянно повишаване на квалификацията и кариерно развитие на своите близо 600 служители, което включва административния екип от офис София, пивоварните в Шумен и Благоевград и търговската сила в цялата страна. Регулярно се провеждат специализирани обучения в съответствие с техните квалификации и сфери на дейност. С цел мотивиране на персонала и стимулиране на работата в екип, Карлсберг България организира за своите служители разнообразни тиймбилдинг програми.