28 Март 2024

Вие сте тук

Маркетинг в хотелиерството - най-новата книга за хотелиерите

30.10.2011

Маркетинг в хотелиерството, публикувана от варненското издателство Зангадор, е първата по рода си книга, насочена изключително към подпомагане на маркетинговата дейност на заведенията за пребиваване – хотели, мотели, вакан­ционни селища, семейни хотели, къщи за гости, къмпинги и др.

Нейни автори са двама млади преподаватели от Висше училище „Международен колеж”-Албена, гр. Добрич - доц.Станислав Иванов и ас.Владимир Жечев.

 Съдържа­нието е разделено на 14 глави, всяка от които представя различните понятия от управлението на маркетинговата дейност на заведе­нията за пребиваване – елементите на маркетинг микса (продукт, цена, канали за разпределение, комуникация), етапите на маркетинг процеса (информационно осигуряване, анализ, сегментиране, избор на пазарен сегмент, позициониране), характерните особености на потребителското поведение на туристите и корпоративните клиенти. Особено внимание е отделено на съвременни маркетингови концеп­ции като управлението на качеството, управление на приходите и маркетинг на отношенията в хотелиерството.

Маркетинг в хотелиерството е със силна практическа ориентация. Теоретичните постановки са доизяснени в специална рубрика От теория към практика, в която са представени практически примери за самостоятелни хотели и хотелски вериги от българската и световната туристическа индустрия.

Предвид приложния си характер, Маркетинг в хотелиерството може да се ползва както от студенти по туризъм/хотелиерство във висши учебни заведения, така и от управители, фронт офис мениджъри, маркетинг мениджъри и други служители в заведения за пребиваване.

 

 

За авторите:

Станислав Иванов е доцент по туризъм и Академичен директор на Висше училище „Международен колеж”-Албена, гр. Добрич. Има докторска степен по икономика на туризма от Икономически университет–Варна, както и практически опит в маркетинговата дейност в туризма. Главен редактор е на European Journal of Tourism Research. Автор е на над 40 публикации в страната и чужбина в областта на маркетинга в хотелиерството, тур­операторската дейност, управлението на приходите, алтернативните видове туризъм, икономическия растеж. Специализирал е във Великобритания, Холандия, Норвегия, Кипър.

Владимир Жечев e асистент по маркетинг във Висше училище „Международен колеж”-Албена, гр. Добрич. Има бакалавърска степен по Международен бизнес и мениджмънт от Arnhem Business School, Холандия, и MBA от University of Wales, Великобритания. Автор е на статии в областта на маркетинга, електронната търговия и туризма публикувани в чуждестранни научни списания и на монография свързана с маркетинга в автомобилната индустрия. Специализирал е в представителството на General Motors в България.

 

Цената на книгата е 25.00 лв (+ 8 лв. пощенски разходи).

За поръчки: Зангадор ООД

                     Ул . Роза, бл. 18, вх. Г, п.к. 51

                     Варна 9010

                     Тел: 0898 680713

                     Email: office@zangador.eu

                      Банка ДСК

                     BIC: STSABGSF




THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed