Нова магистърска програма „Маркетинг и управление на туристическия бизнес“ стартира от тази есен в Бургаския свободен университет. Програмата е в задочна форма и се провежда в Центъра по икономически и управленски науки, съобщиха от висшето училище.
Завършилите магистърска степен по „Маркетинг и управление на туристическия бизнес” придобиват необходимата подготовка, за да заемат длъжности като: мениджър в хотелския сектор; мениджър на туроператорска или турагентска фирма; бранд мениджър на туристическа фирма или туристическа дестинация - курортен комплекс, община; мениджър „Туристическо обслужване” или мениджър „Стимулиране на продажбите”; Мениджър на отдели „Маркетинг”, „Реклама”, „Връзки с клиентите”, „Продажби”, Мениджър/директор на „Туристически информационен център” и др.
Конкурсът ще се проведе по документи. Изискването към кандидатите е да имат висше образование с бакалавърска степен. За завършилите професионални направления икономика, бизнес администрация или туризъм- 2 учебни семестъра и трети за дипломна работа, за други направления и специалности- 4 учебни семестъра и пети за дипломна работа.
Повече информация кандидатите могат да получат на:
www.bfu.bg, 056/900452, marislava@bfu.bg