Седем допълнителни приемни за активния летен сезон разкри Комисията за защита на потребителите (КЗП) по Черноморието. В тях туристите могат да подават сигнали и жалби за нередности в хотелите и заведенията за хранене и развлечения, чиито услуги ползват по време на почивката си.
Наличието на тези приемни дава възможност на представителите на контролния орган да наблюдават и по този начин процесът на предлагане на стоки и услуги и да следят за нарушения на нормативната база. Присъствието на инспекторите респектира хотелиери, ресторантьори и търговци на различни продукти и това намалява опитите за умишлено пренебрегване разпоредбите на законодателството, поясниха от комисията.
Приемните на КЗП в морските курорти са полезни и с това, че скъсяват времето за връзка на потребителя с контролния орган при възникнал проблем. Инспекторите оказват съдействие на потребителите за решаването му на място и санкционират търговеца за некоректното му поведение.
Приемните са разположени в големите градове и курорти по българското Черноморие и ще работят до края на лятото.
к.к. „Албена”
хотел „Добруджа”, офис 4 /Пергула/
тел. 0579/62007
Работно време от 10.00 до 12. 30 ч
к.к. „Златни пясъци”
Административна сграда на „Златни пясъци” АД, ет.2, стая 200
тел.052 35 62 17
Работно време от 10. 00 до 12. 30 ч
Варна
ул.”Бдин” № 14 А
тел. 052 603 778
Работно време от 9.00 до 17.30
Созопол:
пл. „Хан Крум” № 2,
сградата на Община Созопол – партер
Валентин Димитров Белчев – ст. инспектор, тел. 0878849412
Приемната ще започне работа на 10 юни 2011 г.
Приморско:
ул. „Трети март” № 56,
сградата на Община Приморско - партер
Валентин Димитров Белчев – ст. инспектор, тел. 0550/32466, 0878849412
Приемната ще започне работа на 15 юни 2011 г.
к.к. Слънчев бряг:
Административна сграда на АД „Слънчев бряг”
Марияна Стойчева Горещилова – ст. инспектор, тел. 0554/22106, 0888135975
Приемната ще започне работа на 10 юни 2011 г.
Бургас
ул. „Цар Калоян” №16
тел: 056 841246
Работно време от 9.00 до 17.30 ч