28 Март 2024

Вие сте тук

Иво Маринов: България ще разшири рекламата си на китайския туристически пазар

15.11.2012

България ще търси повече възможности да разшири рекламата си като целогодишна туристическа дестинация на китайски пазар. Това каза в Шанхай в първия ден от Международно туристическо изложение CITM 2012 заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов след срещата си със заместник-председателя на Китайската национална туристическа администрация Лиу Дзинпин, съобщи пресцентърът на МИЕТ. Институцията е с ранг на министерство.

 

По време на разговора Маринов представи плюсовете на страната ни като целогодишна дестинация, която предлага атрактивно съотношение между цена и качество на разнообразни туристически продукти и допълнителни услуги. Домакините подчертаха, че съществуват много добри условия за увеличаване на взаимния туристическия обмен, но България все още не е достатъчно позната на огромния китайски пазар. Сред пречките за сближаването е и липсата на пряка самолетна връзка между двете страни. Маринов и Лиу се съгласиха, че има много неизползван потенциал за преодоляване на тези спънки със съвместни маркетингови и промоционални дейности. Сред тях несъмнено са по-активното участие на България на туристически форуми в Китай и активизирането на контактите между компаниите.

 

Снощи Маринов присъства на тържествената церемония за откриването на 14-ото издание на China International Travel Mart – най-голямата в Азия специализирана борса.

 

Днес в рамките на обиколката по щандовете той се срещна с представители на няколко големи китайски турооператора, които имат желание да развиват бизнеса си с България. По-късно зам.-министърът откри представянето на България в поредицата презентации на страните от Централна и Източна Европа (ЦИЕ). Маринов подчерта предимствата на страната ни като уникална и разнообразна дестинация с красива природа и безценно културно-историческо наследство. Към тях се прибавят добрите ни възможности за предлагане не само на морски и зимни ваканции, но и на СПА, балнео- и уелнес услуги, гурме и винени турове, а вече и голф туризъм и др. Презентацията бе трета по ред и приета много радушно от гостите на изложението.

 

Утре България ще се представи индивидуално като туристически маршрут с все повече конкурентни качества пред китайски туроператори и медии. Предвижда се и посещение на зам.-министър Маринов в общия павилион на ЕС на паралелното изложение Food and Hotel China, в което участват и български, и българо-китайски фирми.

 

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed