26 Апр. 2024

Вие сте тук

Загорка представя иновация на българския пазар – Zagorka FUSION

29.05.2012

Компанията разширява портфолиото си, като предлага нова лятна напитка на българския консуматор

 

 „Загорка“ представя нов продукт, разработен специално за българския пазар, съобщиха от компанията. Новата напитка Zagorka FUSION е комбинация от плътния вкус на класическата бира Загорка и деликатната сладост на ароматно бяло грозде.

 

Това е вторият иновативен продукт, представен от марката за последната половин година, след като през изминалия зимен сезон Zagorka Rezerva 2011 постигна успех сред българските консуматори. Напитката се радва на засилено търсене на пазара и генерира сериозен отзвук сред потребителите и в социалните мрежи.  Загорка за пореден път предлага продукт без аналог на пазара и създава предпоставка за развитието на нова категория, която набира популярност в страна ни – бирените миксове, посочват от компанията.

Zagorka FUSION излиза на пазара в началото на летния сезон и е насочена към младите и динамични хора, които традиционно консумират коктейлни и нискоалкохолни напитки и не се страхуват да експериментират и да откриват нови удоволствия. Новият продукт е с нискоалкохолно съдържание – 2 % и  плодов вкус и аромат.

Ние в Загорка се стремим винаги да предлагаме иновативни и неочаквани продукти, които да създават нов стил и очаквания сред потребителите“, казва Рууд ван ден Ейнден, изпълнителен директор на „Загорка“ АД. „След успеха на Zagorka Rezerva 2011, която определено разшири бирената категория и промени нагласите на консуматорите, решихме да ги изненадаме с ново предложение за лятото”, допълва той.

В момента се наблюдава голям успех на бирените миксове в Централна и Източна Европа, където категорията е добре развита и консуматорите познават най-различни комбинации. Пазарният им дял достига средно между 5 и 8 %, а сред водещите европейски страни, в които този вид напитки са най-разпространени, са Германия, Австрия, Унгария, Хърватия, Словакия и Чехия. В Испания пазарният дял на нискоалкохолните напитки достига до 14%. Тези пазарни резултати са предпоставка за подобни очаквания и към българския пазар, който има потенциала да се развие в тази посока и да достигне близки до тези стойности. Водещата българска марка с новаторски дух, Загорка има амбицията да развива категорията на бирените миксове, като предлага на пазара нови вкусове, създадени специално за българските потребители. Иновацията Zagorka FUSION е следващото доказателство за това.

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed