THExperts
Нежната половина на човечеството прави повече, по-детайлни и по-добри проучвания, преди да направи резервация за някой хотел. Това показва новото проучване на Hotels.com (http://www.hotels.com), проведено в Нова Зеландия сред туристи, които са направили резервациите си онлайн. Въпреки това експертите са убедени, че и в други дестинации положението не е много по-различно.
Една от 15 жени прекарва над 5 часа в мрежата, преди да си избере хотел, докато едва един от 25 мъже правr същото. Авторите на проучването са изненадани и от друг факт – на един всеки 10 мъже са били достатъчни едва 15 минути в мрежата преди резервацията. Вероятно точно тяхното отношение към процеса на избор и резервация на хотел е причина 16% от кивитата да са недоволни от избора си при пристигането и да откажат да се настанят в хотела, който са си резервирали. Според експертите това недвусмислено показва, че си заслужава да прекараш повече време в мрежата, преди да си избереш хотел, който ще те удовлетвори.
Цената и местоположението са основни приоритети за новозеландските туристи. Ако трябва да ги подредим по важност, те са: цена – 88%, местоположение – 79%, екстериор и общо усещане – 53%, удобства – 46%, ценови отстъпки – 45%.
Според същото проучване семейството и приятелите са източникът на информация, на който туристите най-много вярват. Точно техните препоръки се оказват решаващи при избора на хотел. Всеки четвърти доверява и на отзивите на други туристи, оставени на сайтовете и в социалните мрежи.