Клиентите на авиокомпанията вече имат над 200 000 причини да резервират хотел чрез easyJet.com
еasyJet подписа ексклузивен договор за партньорство с европейския и световен лидер за онлайн хотелски резервации - Booking.com, съобщиха от авиопревозвача.
От април 2012 г. над 200,000 недвижими имота по целия свят ще бъдат достъпни за резервация от клиентите на еasyJet. С повече от 120,000 хотелски възможности в дестинациите на еasyJet клиентите ще имат достъп до услугите за настаняване в Booking.com чрез иновативен резервационен инструмент в уеб-сайта на авиокомпанията.
“Щастливи сме да обявим нашето сътрудничество с Booking.com. То ще позволи на нашите клиенти в България да избират от широка гама възможности за водещи европейски хотели, с голяма гъвкавост и гарантирани към момента на покупка най-добри цени, коментира Питър Воец, маркетинг мениджър на easyJet за Австрия, Швейцария и Източна Европа.
Споразумението между двете компании предлага специални резервационни опции като "Плати след твоя престой" и дава на потребителите, търсещи точното хотелско място, най-ниските гарантирани цени. Също така им предлага гъвкавостта да резервират онлайн хотел веднага, след като резервират своя самолетен полет или по всяко време преди тяхното заминаване - дори в деня на пътуването.
Booking.com също е доволна, че започва сътрудничеството си с авиокомпанията. Според Пол Хенеси, маркетинг мениджър в Booking.com, това ще позволи на клиентите на еasyJet да получат най-добрите цени за стотици хиляди хотели и настаняване по целия свят.