Пътниците могат да се възползват от нея, докато пътуват за летните почивки или по работа
Пътниците на еasyJet вече могат да следят на живо и ежеминутно разписанието на своите полети, благодарение на новата услуга „Flight Tracker” („Флайт Тракер“), съобщиха от авиокомпанията. Налична на уебсайта easyjet.com и в мобилното приложение на авиокомпанията, „Флайт Тракер“ позволява на пътниците да следят на живо информацията за своя полет до 48 часа преди заминаване или на път за летището. Освен традиционните часове на заминаване и пристигане, функционалността дава на пътуващите и допълнителна информация директно от оперативния център за контрол на полетите на easyJet от лондонското летище Лутън. Системата се смята за първата в индустрията, с подобна масовост и индивидуално предоставяне на информация за всеки полет.
еasyJet започва тестването на услугата през февруари 2013 г. и оттогава тя е използвана от близо 3,5 милиона пътници, които следят своите полети на адрес: www.easyjet.com/en/flight-tracker.
Според Питър Дъфи, маркетинг директор на еasyJet, Флайт Тракер е истинска иновация в авиацията, която позволява на клиентите на авиокомпанията, техните приятели и семейства да бъдат спокойни след проверка на полета, на път към летището, при неблагоприятни климатични условия или стачки.
През летния пиков сезон това лято „Флайт Тракер“-ът ще следи до 214 самолета на еasyJet, които превозват стотици хиляди туристи от цяла Европа, Средния изток и Русия. Ъпдейт на информацията може да се прави за един полет или за всички полети от определено летище, в рамките на секунди.
Един от начините за проследяване на полети чрез "Флайт Тракер“ е чрез мобилното приложение на easyJet. Освен това то позволява на пътниците да изтеглят на телефоните си своите мобилни бордни карти за полет. Разработката, която вече печели награди, е била изтегляна над 5,4 милиона пъти с над 100 000 свалени бордни карти от май месец насам. Приложението може да бъде свалено от адрес http://www.easyjet.com/mobile.