Наръчник за управление на репутацията на хотела, озаглавен „Пътеводител за онлайн мениджмънт на репутацията“, издаде популярният канадски автор Даниел Едвард Крейг. Целта е да подпомогне хотелиерите в общуването онлайн с гостите си, в съставянето на отговори на отзиви, публикувани в социалните мрежи и медии. Изданието съдържа съвети, техники, най-добри практики и примери от хотелиерската индустрия.
Авторът е познат с многобройните си статии, публикувани в професионалните онлайн издания, част от които са намерили място и в www.THExperts.bg.
Според автора наръчникът на 47 страници е предназначен за генерални мениджъри, мениджъри маркетинг, реклама и ПР, собственици на хотели, както и за всеки, чиято работа зависи от удовлетвореността на гостите.
Книгата, която струва CAN $29.95, може да бъде свалена само от сайта www.danieledwardcraig.com.