28 Дек. 2024

Вие сте тук

Електронен пътеводител за мениджмънт на репутацията издаден за хотелиери

07.02.2011

Наръчник за управление на репутацията на хотела, озаглавен „Пътеводител за онлайн мениджмънт на репутацията“, издаде популярният канадски автор Даниел Едвард Крейг. Целта е да подпомогне хотелиерите в общуването онлайн с гостите си, в съставянето на отговори на отзиви, публикувани в социалните мрежи и медии. Изданието съдържа съвети, техники, най-добри практики и примери от хотелиерската индустрия.
Авторът е познат с многобройните си статии, публикувани в професионалните онлайн издания, част от които са намерили място и в www.THExperts.bg.

Според автора наръчникът на 47 страници е предназначен за генерални мениджъри, мениджъри маркетинг, реклама и ПР, собственици на хотели, както и за всеки, чиято работа зависи от удовлетвореността на гостите.

Книгата, която струва CAN $29.95, може да бъде свалена само от сайта www.danieledwardcraig.com.

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed