24 Ноем. 2024

Вие сте тук

Джеймс Морган: Ангажирайте хората емоционално

04.12.2014


“Използването на истории, които ангажират хората емоционално
и ги обвързват с посланията на дадено събитие, е от огромно значение за
успеха на съвременните ивенти!”

 


Джеймс е консултант в James Morgan Associates – фирма за бранд маркетинг и комуникационни консултации със седалище в Лондон, Обединеното кралство. Той е и председател на International Special Events Society EMEA за регионите: Европа, Близкия Изток, Нигерия, Турция и Обединеното кралство, старши преподавател по Ивент мениджмънт в Университета на Уестминстър и Управляващ директор на събитието Tech Lab.
Изграждането на неговия огромен опит в събитийния маркетинг започва през 1989 г. От тогава насам Джеймс има безброй събития и маркетингови стратегии за нови продукти и марки в Обединеното кралство и Европа. Той е уважаван лектор и коментатор на проблеми и тенденции в събитийната
индустрията. Той бе любезен за отговори на няколко наши въпроса.

 

 

 

 


Джеймс, по какъв начин Вашата работа е свързана със събитийния мениджмънт?

Освен, че съм старши преподавател по Ивент мениджмънт в Университета на Уестминстър, също така участвам в разработването на концепции за събития за частни и корпоративни клиенти. Това включва консултиране на клиентите по стратегически въпроси, както и за логистиката и сценография на събитията.

 



Каква е най-важната Ви задача при организирането на събитие?

Основната ми цел е осигуряване на точната концепция за събитията на моите клиенти! Процесът включва обсъждане на целите на клиента, които залага в
дадено събитие, и как най-добре да се постигнат тези цели, като същевременно се гарантира, че хората, които ще бъдат там ще имат
положително изживяване.

 



Как бихте описали Вашия стил на работа?


Мога ли да кажа... творчески хаос? Планирам всичко, но винаги се появяват нови, по-добри идеи, за което информирам клиентите, за да видя дали те биха
искали да подобрят концепцията на събитието, така че опитът на присъстващите да бъде уникален.

 



Какъв е най-големият професионален риск, който сте поемали?

Веднъж бях помолен да организирам събитие на летище. Беше средата на зимата и валеше сняг. Беше събитие с нисък бюджет. Не бях сигурен дали снегът ще се стопи навреме за събитието или ще завали отново. Снегът беше проблем за достъпа до летището. Реших все пак да не се наемат скъпи снегорини, а и
бюджетът не го позволяваше. За щастие снегът се разтопи и хората успяха да се придвижат нагоре по пътя към летището.

 



Как виждате растежа на европейския пазар на събития?

Ръстът се очаква да става все по-голям. Зависимостта на компаниите и техните марки от нашата индустрия създаде интригуващи събития, които имат за цел да улеснят комуникацията между марките и потребителите им.

 



Какво Ви харесва най-много в концепцията на Eventex Congress 2015?

Конгресът улеснява срещата и сътрудничеството между професионалистите в нашата индустрия от цяла Европа. Въздействието на подобен международен
конгрес създава повече бизнес, както и дава възможности за обмен на знания. Съветвам ви да посетите Eventex Congress 2015, ако работа Ви е свързана с
ивент индустрията!

 



Можете ли да ни разкажете накратко какво да очакват посетителите на Eventex Congress 2015 от Вашата лекция?

Аз ще говоря за това как да разказваме истории, които ще създадават по-голяма ангажираност на аудиторията и повече продажби. Процесът на
повествованието започва с предварителния маркетинг на събитието, изграден около един конкретен сюжет. Началото на историята насърчава по-голяма
посещаемост и продажби. Основната част от историята насърчава по-голяма ангажираност с посланието на събитието.

Използването на истории, които ангажират хората емоционално и ги обвързват с посланията на дадено събитие, е от огромно значение за успеха на
съвременните ивенти!

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed