Даниел Крейг в ролята на Джеймс Бонд е част от официалната телевизионна рекламна кампания на Спектър, която Heineken® представя, съобщиха от компанията. Това бе първата в историята на марката кампания, която стартира ексклузивно през мобилни устройства във Facebook, а 24 часа по-късно клипът вече бе излъчен по телевизионните и киноекрани в цял свят. Като допълнение, беше обявена и вълнуваща дигитална кампания, част от която е първото в света селфи от космоса, наречено „Spyfie“.
Кампанията Спектър на Heineken® е най-голямата глобална маркетингова платформа на марката за 2015. Спектър, 24-тото Джеймс Бонд приключение, е от продуцентската компания EON на Албърт Р. Броколи, Metro-Goldwyn-Mayer Studios и Sony Pictures Entertainment. Премиерата му във Великобритания ще бъде на 26-ти октомври, а в САЩ - на 6-ти ноември.
Heineken® е единственият партньор на Спектър, който е създал телевизионен клип с участието на Даниел Крейг. В клипа са използвани снимачният екип и каскадьори от Спектър, за да се гарантира, че екшън сцените са в автентичния Бонд стил. Неочакваният обрат включва млада жена, Зара, която случайно става участник във високоскоростна надпревара с лодка, в която тя помага на най-любимия шпионин в света да се превърне в героя на деня.
За своята дигитална кампания Спектър, Heineken® направи първото в света селфи от космоса. Получаването на ултра HD изображение става с помощта на камерата на спътника Деймос, който в момента орбитира 600км над земната повърхност.
Heineken® ще създаде селфи за късметлиите от цял свят, които ще присъстват на специално Спектър събитие на тайна локация в началото на ноември. Spyfie съдържанието ще бъдe специално за всеки участник на свръхсекретното събитие и ще бъде изпратено на мобилните им устройства за ползване в социалните медии.
Партньорството на Heineken с франчайза от Джеймс Бонд филмите започва през 1997 г. с „Винаги ще има утре“, като Спектър е седмият пореден филм, който е част от това партньорство.