28 Апр. 2024

Вие сте тук

Големи туроператори искат да рекламират България

08.03.2012

 

Паневропейският тв канал Eurosport ще излъчи специален репортаж от участието на България на ITB

 

Общи рекламни кампании за промотиране на туристическия продукт в България предлагат големите европейски туроператори FTI Group, REWE Group и Bravo Tours - Дания.Това стана на среща на заместник министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов  с мениджмънта на трите компании в  Берлин, където  той е за  най-голямото туристическо изложение в света ITB.

Предлага се  излъчване на рекламни клипове по време на чартърни полети в авиокомпаниите, организиране на журналистически посещения в страната, излъчване на реклами по радио и тв канали и онлайн . Фирменото портфолио на компаниите включва освен туроператор, също и радиа, телевизии, печатни издания. Част от планираните активности са насочени към туристическите агенти, тъй като, според представителите на бизнеса, около 85% от записванията на германския пазар се правят именно от тях.

По мнението на бизнеса едно от основните конкурентни предимства на страната ни на туристическия пазар е предлагането на качествен продукт на достъпна цена.

Освен стратегическата ни цел да превърнем България в целогодишна туристическа дестинация, продължаваме активно да промотираме морския ни туризъм на традиционни пазари като Германия, като разчитаме именно на това конкурентно предимство, каза пред представителите на бизнеса Иво Маринов. По неговите думи България разчита на гъвкава ценова политика и предлагане на допълнителни услуги за привличане на платежоспособни туристи. Иво Маринов прогнозира около 5% ръст на записванията за германския пазар за това лято.

България присъства в каталозите на големите германски туроператори в Германия, включително и в гамата на по-високия клас, стана ясно по време на срещите.

 

В рамките на участието на България на ITB Берлин директорът на дирекция „Маркетинг, информация и реклама в туризма“ Анелия Генова даде интервю за паневропейският тв канал Eurosport. Спортът и приключенският туризъм като един от акцентите в стратегията ни за устойчиво развитие на туристическия продукт, изборът на България за новооткрита голф-дестинация от Международната асоциация на голф туроператорите, планираните спортни събития в страната в близките месеци бяха сред основните теми в интервюто. Телевизионният канал ще излъчи материала като част от специален репортаж от участието на България на ITB Берлин.

 

FTI е четвъртият по големина туроператор в Германия. Групата е собственик и на тв канал, чрез който рекламата може да достигне до около 500 хил зрители дневно. REWE има около 20% от пазара в германия. Групата има различни марки в портфолиото си, ориентирани към различни пазарни сегменти. Bravo Tours предлага онлайн рекламата като акцент в кампанията си за България. За скандинавските страни онлайн записванията са значително по-широко застъпени, отколкото в останалите части на Европа.

 

72% от гражданите на ЕС са пътували през 2011 г., показва изследване на Евробарометър за отношението на европейските граждани към туризма. Повече от 80% заявяват, че биха пътували отново и през тази година. ПРоучването сочи, че през 2011 г. повечето граждани са предпочели да останат в Европа за ваканцията си. Много хора обявяват същото намерение и за тази година. 49% от почивалите през 2011 г. европейци, са организирали ваканцията си с различни туристически пакети.

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed