Когато британците отседнат в някой хотел, сред нещата, които правят, е да скачат в леглото и да нападнат минибара, показва проучване на Hotels.com на британския пазар. Резултатите му сочат, че за 19% от мъжете гледането на ТВ канали за възрастни е сред приоритетните занимания, а 29% от жените правят инспекция на козметиката в хотелската стая.
За повече от половината британски туристи, независимо от пола, първото нещо, което правят, е да видят каква е гледката от хотелската им стая. Следващото по честота действие е да се възползват максимално от удобствата, които им се предлагат от хотела – фитнес, басейн и СПА.
15% от тях признават, че скачат върху леглото, при това жените вършат това по-често, отколкото мъжете. Около 10% призанват, че веднага инспектират съдържанието на минибара.
На въпроса кое е направило ваканцията им специална, 48% отговарят, че са изпитали вълнение, когато са се качили в самолета, а 43% са изпитали радост, когато са влезли в хотелската си стая. За 38% ваканционното настроение започва още с опаковането на багажа и подготовката за пътуването.
Мъжете и жените имат различни приоритети, що се отнася до престоя им в хотела, коментира Кейт Хопкрафт от Hotels.com. Докато мъжете предпочитат да намерят пълен набор от телевизионни канали, жените наблягат върху хотелската козметика. За повечето от британските туристи е характерно проучването на територията около хотела, затова първото нещо, което повечето от тях правят, е да погледнат каква гледка им предлага хотелската стая.