14 Апр. 2024

Вие сте тук

Виртуалните турове в хотела увеличават продажбите

18.12.2009

THExperts

 

В днешно време все повече хора използват интернет, когато избират място за ваканция и почивка. Дори да не направят резервацията си в мрежата, кората използват сайтовете на хотелите, за да се запознаят с тях и да открият онези услуги, които го правят уникален и различен от останалите. Разбира се, за да се убедят в това, на сайта трябва да са публикувани снимки с изключително високо качество. Не всеки хотел обаче има на сайта си галерии със снимки с висока резолюция, които представят различните зони в и около хотела. Това е проблем не само за евентуалния бъдещ гост, но и за туроператора, който като посредник се опитва да продаде договорения контингент стаи. Туристите се затрудняват в избора си, сблъсквайки се често с еднотипни брошури със снимки.

И тук се появява друга  възможност: 

 да  предложите на бъдещия си гост виртуален тур из хотела. Те позволяват максимално бързо да се демонстрират предимствата на хотела на потенциалните клиенти, дори те да са отдалечени на хиляди километри.

Виртуалните турове представляват добра рекламна технология, която да се предаде триизмерният образ на стаите в хотела, ресторанта, конферентните и банкетните зали, на околното пространство със зоните за почивка и релакс. Посетителите на сайта, седейки пред компютъра си, могат да видят хотела, все едно са ви на гости, да го разгледат от всички страни, въртейки изображението на 360 градуса.

За да се създаде такова “пътешествие”,  не ви трябват много време и усилия. Обикновено две седмици   са достатъчни на програмиста, за да създаде възможност на гостите на сайта, да го разгледат, а на вас - да направите презентацията му пред туроператори, с които работите.

Технологията на  сферичната фотография се усъвършенства много бързо: сравнително наскоро панорамната снимка представляваше всъщност две съединени помежду си снимки. С помощта на интернет потребителят можеше да види целия обелкт, но при това прозорците изглеждаха много малки, а самото изображение беше доста изопачено. Скоро подобни турове започнаха да се правят въз основа на технологията QTVR, която намали изкривяванията, а изображенията станаха значително по-ясни. Но при използването на тази технология се появи съществен недостатък – потребителят не можеше да се запознае с обекта без допълнителни програми.

В днешно време виртуалните турове се създават с използването на Flash технология. Благодарение на това 98% от потребителите могат да направят виртуална разходка из хотела ви също толкова лесно, колкото и да разгледат обикновен flash-сайт. Освен това в усъвършенствания виртуален тур винаги могат да се вградят преходи, активни зони, коментари и пр.  

Чували сте неведвъж, че компаниите разполагат с пет секунди, за да впечатлят клиента. Ако добавите виртуален тур към сайта си, можете да разчитате поне на няколко минути, по време на които клиентът ще остане на него. Не само поради интереса към хотела, но и поради просто любопитство, защото това е една интересна игра, която не може да не го заинтригува.

Използвайки виртуалните турове, не само ще опростите взаимодействието си с туроператорите и индивидуалните туристи, но и ще получите признание  като компания, която използва най-новите технологии. Освен това, няма да се сблъскате с недоволството на реални клиенти, които вече са били ваши виртуални гости.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed