България се представя с рекламен щанд от 49 кв. м на международното туристическо изложение в Тел Авив, съобщиха от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, което организира българското участие. Изложението се провежда на 14 и 15 февруари 2012 г.
International Mediterranean Tourism Market (IMTM) е най-старата специализирана борса в Източносредиземноморския район, а през тази година е 18-ото й издание. Тя е предназначена както за масова публика, така и за професионалисти.
Представянето на България през тази година разкрива потенциала на страната като целогодишна туристическа дестинация с акценти върху зимната и лятната почивка, СПА ваканциите и балнеолечението, възможностите за културно-познавателни турове и др.
Израел заема тринадесето място в класацията за визити на чужденци с цел туризъм в България за 2011 г. През годината България е била посетена от 138 613 туристи от Израел, което е ръст над 6% спрямо 2010 г.