България показва възможностите си като целогодишна туристическа дестинация деветнадесетото издание на международното туристическо изложение IMTM 2013, което се провежда в Тел Авив, Израел. Акцент в българското участие са зимният, летният, балнео и спа туризмът, както и възможностите на нашата страна за провеждане на културно-познавателни турове.
Предимствата на България като туристическа дестинация бяха представени от заместник-министъра на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов. Той бе почетен гост на откриването по лична покана на министъра на туризма на Израел Стас Мисежников, който посети българския щанд и разговаря с изложителите.
Заместник-министърът даде няколко интервюта за израелски медии, сред които е и най-големият телевизионен канал в Израел – Канал 2.
International Mediterranean Tourism Market е първото туристическо изложение в източно-средиземноморския регион на Израел и е едно от най-значимите в региона. През 2012 г., на площ от 4 400 кв.м. в него участваха над 1 130 изложители от 36 страни, а броят на посетителите надвиши 23 500, от които 11 800 професионална публика.