България се представи на изложението в Залцбург като атрактивна дестинация с 90-страничен каталог за 2013 г., издаден от REWE TOURISTIK, съобщи пресцентърът на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Каталогът е подготвен от германския туроператор за марката му ITS съвместно с МИЕТ и е посветен изцяло на нашата страна.
Това е първо по рода си издание на REWE за страната ни и демонстрира пространно възможностите на българското Черноморие. Включени са и културни турове по градове, вино и СПА маршрути, информация за България като нова голф дестинация.
Страната ни участва за първи път в представянето на летния каталог на REWE TOURISTIK, който включва трите му марки ITS, JAHN REISEN и TJAEREBORG. Нашият самостоятелен щанд бе в сектор „Югоизточна Европа“. В него участваха МИЕТ, българското представителство на германския туроператор и 20 туристически компании, предимно от Северното и Южното Черноморие.
Българската делегация бе от над 50 човека. Те дадоха над 20 интервюта за пресата и бюлетина на изложението, което е специализирано за професионалисти. Освен оферти, нашите фирми предложиха и много томболи с награди – настаняване, терапии, анимационни програми, дегустация на български вина и млечни изделия. На нашия щанд се раздаваха също нови пътеводители и сувенири.
На тазгодишното 10-о издание, което се провежда за втори път в Залцбург, REWE TOURISTIK отчете 4% ръст на туристите си в цял свят за лято 2012-а спрямо миналогодишния сезон. Във форума тази година участваха над 1500 агенти.