23 Ноем. 2024

Вие сте тук

Българинът се оплаква най-много от транспорт, некачествени почивки, хотели и ресторанти

14.06.2011

Българите се оплакват най-много от транспортните услуги. От всички оплаквания в Европейския потребителски център – България през миналата година са доминирали свързаните с транспортните услуги, съобщи директорът на центъра Игнат Арсенов.

В европейски мащаб транспортните жалби са над една трета от всички оплаквания на потребители, като 60% от тях са за въздушния транспорт. На второ място са жалбите от некачествени почивки, следвани от недоволства от ресторанти и хотели.

През миналата година жалбите в България са се увеличили наполовина. Общо в ЕС броят на разгледаните случаи по оплаквания на граждани за миналата година са били 71 000, а в България - над 800.

Българският център е част от мрежа от подобни организации в защита на потребителите на територията на ЕС, Исландия и Норвегия. Услугите на центровете са безплатни, а дейността им се съфинансира от ЕК и от националните органи за защита на потребителите.

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed