31 Март 2020

Вие сте тук

Българинът пие бира и през зимата

26.03.2015

 Над 20% ръст на пивоварния бранш у нас през 2014г

 

 

Дори през зимата всеки трети българин консумира бира,  31% смятат, че при умерена консумация тя е съвместима със здравословния начин на живот, а 36% определят бирата като най-подходящото за тях питие. Това показват резултатите отнационално представително проучване на агенция IPSOS България от февруари тази година. 28% от анкетираните смятат, че бирата е модерна напитка.

 

 По-високи инвестиции в пивоварния сектор за 2014 г. отчете Съюзът на пивоварите в България (СПБ) в сравнение с предходната 2013 г. През миналата година компаниите – членове на браншовата организация, са вложили общо 73 025 000 лв. в капиталови инвестиции за развитие на индустрията, докато според данните за 2013 г. тяхната сума възлиза на 57 000 000 лв.

В същото време през 2014 г., която се отличаваше с нетипично студено време и проливни валежи, компаниите са реализирали продажби в размер на общо 4 873 350 хектолитра пивоили 5% по-малко спрямо отчетените през 2013 г.количества - 5 116 180 хектолитра.

 

Пивопроизводителите продължават активно да разширяват портфолиото си, като предлаганите от тях нови опаковки и разфасовки бира през 2014 г. са над 20. През миналата година членовете на Съюза на пивоварите са позиционирали на пазара и 10 нови марки: Stolichno Weiss, Zagorka Maxx 0,0%, Ариана Радлер Розов Грейпфрут, Amstel Premium Pilsener, Kamenitza Fresh Blackcurrant & Lime, Carling  Lager, Blue Moon, Kamenitza Тъмно Cherry, Erdinger и Хелиос.

 

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed