Министерството на икономиката и енергетиката ще си партнира с БиБиСи за промотиране на България като туристическа дестинация. Това съобщи пред журналисти директорът на дирекция „Маркетинг, реклама и информация в туризма“ в МИЕ Анелия Генова. Идеята вече е получила одобрението на Националния съвет по туризъм. Според Анелия Генова това ще повиши разпознаваемостта на страната ни посредством излъчване на тв спотове и кратки интервюта за нея с известни личности.
Туристическото предаване на БиБиСи „Травъл шоу“ също е сред намеренията да се разкрие потенциалът на страната ни като дестинация за икономика и туризъм.
В кампанията за 2014 г. се предвижда изработването на нова серия рекламни клипове, която следва стратегията за бранд на дестинация България, и на специализирани филми. Телевизионната рекламна кампания ще се проведе по 4 паневропейски канала и по национални канали в Германия, Русия, Украйна, Румъния, Великобритания, Франция, Полша и Швеция. Външна реклама с билбордове и в транспорта са планирани в Германия, Централна Европа, Русия, Украйна, Полша, Швеция и др. Български изложители ще могат да участват и в повече международни туристически борси, посочи тя.