24 Апр. 2024

Вие сте тук

Безплатният интернет – най-важна услуга за гостите в хотела

19.01.2012

 

Безплатният безжичен интернет е най-важната услуга в хотела. Това е решаващият фактор, който накланя везните при избора на хотел за почивка или бизнес пътуване, показва проучване на hotels.com. Целта му е да открои кои са най-търсените услуги сред гостите на хотели.

 Тридесет и девет процента от анкетираните отговарят, че избират хотела в зависимост от това дали предлага безплатната интернет връзка или не, а други 35% го посочват като услуга, която биха искали да има в хотела. Общо 31% от участниците в анкетата изразяват пожелание безплатният интернет да стане стандартна безплатна услуга във всички хотели през 2012 г.

Отчитайки бума в използването на мобилни комуникации през последните години, не е изненадващо, че туристите изискват безплатен безжичен интернет, коментира Тейлър Кол, директор „връзки с обществеността и социални медии“ в hotels.com. Според него мнозина съвременни туристи просто не пътуват без своите таблети, смартфонове и лаптопи, които стават толкова задължителни, колкото и четката за зъби. Гостите искат да използват тези устройства в хотелската стая, за да планират какво да правят следващия ден. Понякога дори планират остатъка от пътуването си, докато са в хотелската стая.

 

Всеки четвърти участник в анкетата показва склонност към модерните технологии и не може да си представи престоя си в хотела без iPad. Той иска да го използва, за да поръчва хотелски услуги, да получава местна информация и да прави резервации в ресторанти. Като необходимо оборудване гостите посочват също освежители и увлажнители на въздуха, модерни кафе машини, iPod деск, масажни кресла, системи за видеоигри, универсално дистанционно за управление на техническото оборудване в стаята.

 

Храни и напитки

На второ място по важност след технологичните новости се нареждат храните и напитките. Гостите са особено доволни, ако по време на престоя в хотела могат да намерят любимите си храни и напитки, както и услуги, свързани с тях

 

45% от анкетираните посочват като най-важни услуги „ happy hours“, дегустации и други възможности за безплатно консумиране на храни и напитки.

31% от туристите изразяват желание да получат като комплимент в стаята бутилка минерална вода ( 34% от жените и 24% от мъжете )

 

Кражби в хотела

Две трети от анкетираните твърдят, че никога не са откраднали нищо от хотела. Все пак, 14% от гостите признават, че са си присвоявали хавлиени кърпи, а един на деветима гости си е взимал списание или книга от хотелската стая.

 

Други услуги

 

  • Туристите смятат, че луксозните услуги като вечерно зареждане на стаята например или луксозна козметика в банята са нещо излишно. Това мнение се споделя от 44% от жените и 30% от мъжете, участвали в анкетата.
  • Телефонът в банята не е удобство, което се харесва от гостите на хотели. Това е и нещото, което най-малко се използва в хотела, като 37% от анкетираните отговарят, че никога през живота си не са го докосвали.
  • На въпроса какви са предпочитаните услуги в луксозните хотели, 23% от жените отговарят, че това е марковата козметика, а 27% от мъжете смятат за необходимо наличието на фитнес и СПА център.
  • Запитани, как си представят една луксозна почивка, и мъжете (35 процента), и жените (38 процента) поставят на първо място любимите си храни и напитки. Заедно с това, близо половината от анкетираните изразяват желание да разполагат с персонален басейн или джакузи в стаята (37% от жените и 34% от мъжете).

 

 

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed