26 Апр. 2024

Вие сте тук

„Белла България” разширява партньорството си с интернационални вериги

19.05.2012

 Замразени тестени изделия, сирене и кашкавал в опаковки, подходящи за всички канали на дистрибуция, ще представят „Белла България” и нейният партньор „Ипекс груп” на международното изложение PLMA`s World of Private Label, което ще се проведе на 22 и 23 май в Амстердам, съобщиха от компанията. 


„Изхождайки от глобалната тенденция към увеличение дела на модерната търговия спрямо традиционната, собствените марки на веригите заемат все по-сериозен дял от продажбите в този канал на дистрибуция – между 30 и 40% в световен мащаб. Затова производството на собствени марки за чуждестранни партньори е стабилен източник на приходи, особено за компании, като нашата, която поддържа константно качество и добри цени, и планира да повиши присъствието си в този сегмент”, коментира Иван Бояджиев, мениджър „Експанзия” на компанията.

 

Конкурентността на „Белла България” на пазара на собствени марки той обяснява със способността й да задоволява нуждите на клиентите, да поддържа разнообразно портфолио и високо качество. Тези предимства и активното присъствие на специализираното изложение в Амстердам през годините помагат на холдинга да създаде успешни контакти с чужди търговски вериги и дистрибутори, с които и досега работи.


Над 2100 изложители на хранителни и нехранителни стоки от 70 страни, включително над 15 от България, ще се представят на тазгодишното издание на PLMA`s World of Private Label. Очакват се над 9000 посетители от 1000 държави.

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed