25 Юли 2021

Вие сте тук

Социалните медии стават неразделна част от ревеню мениджмънта

23.06.2010

THExperts

Социалните медии стават неразделна част от ревеню мениджмънта. Бъдещето на ревеню мениджмънта ще включва бърза промяна на данните като част от стратегическите инструменти, които могат да влияят върху процеса на взимане на решение. Хотелиерите ще проследяват, анализират и максимизират социалните платформи като неразделна част от ревеню мениджмънта. Това се посочва в нов доклад на HSMAI - Hospitality Sales and Marketing Association International.  

TravelClick и HSMAI са партньори в разработването на доклада, озаглавен  „Развитие на динамиката на ревеню мениджмънта: пътна карта за оптимизиране на ревеню мениджмънта за хотелиери и оператори”. Публикуваният от асоциацията доклад анализира основните тенденции в ревеню мениджмънта в хотелиерството.

Пет са основните тенденции, откроени в проучването. Според авторите му те са особено важни за хотелиерите в глобален мащаб в момент, в който индустрията започва да излиза от икономическата криза и започва да подобрява ключовите показатели:

1. Бъдещето на ревеню мениджмънта ще зависи от способността за бърза промяна на данните като част от стратегическите инструменти, които могат да влияят върху процеса на взимане на решение.


 2. Хотелиерите ще проследяват, анализират и максимизират платформите за социални мрежи като неразделна част от ревеню мениджмънта – те са мощен инструмент, който ще им да менажират сайтове и форуми, в които потребителите публикуват отзивите си. 

 3. Ревеню мениджърите ще трябва да са много креактивни и проактивни, да правят повече проучвания, които се фокусират върху генераторите на търсенето, да създават контакти с конкуренцията, да променят маркетинговия си дял, да менажират репутацията на хотела и да използват подходящи канали за мениджмънт.


4. Технологиите за ревеню мениджмънт все повече ще се превръщат в доминираща практика, която бързо позволява да се постигне бързо повишаване на приходите и възвращаемонт на инвестициите.
 
5. Хотелиерите ще се фокусират върху времето и ресурсите за постигане на стабилни приходи.
Освен това те ще спонсорират все повече проучвания в областта на хотелиерството.


В бъдеще ще се разчита по-малко на ревеню директори със задълбочени познания по Excel и все повече на технологии, които позволяват на хотелиерите да променят данните автоматично и да анализират по-добре и по-задълбочено процените, коментира Кристи Уайт, директор ревеню оптимизация в TravelClick
. Според нея използването на интелигентни бизнес инструменти може да се превърне в ключов фактор в предоставянето на обективна информация  анализи  и в намаляването на субективна интерпретация на данните. Тя подчертава значението хотелиерите да се придърржат към определена стратегия както в добри, така и в лоши времена. Дори във време на икономическа криза има възможност за менажиране и ръст на цените.

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed