Заведенията в САЩ все по-често предлагат на гостите си мобилни устройства, с помощта на които могат да се запознаят с менюто, да поръчат и да платят сметката си. Големите американски вериги вече са взели решение да оборудват ресторантите с таблети, за да повишат нивото на обслужването и ефективността на работата, съобщи AFP.
Ресторант Bolt Burgers във Вашингтон е едно от първите заведения, внедрили новата технология. Посетителите му могат да направят поръчката си, като използват инфокиоск или таблет, който получават на входа. Според собственика на ресторанта Майк Дейвидсън броят на гостите, които са готови да се възползват от тъчскрийн при посещението си в него, е надхвърлил и най-смелите му очаквания.
Компаниите производители на подобни устройства подчертават: идеята не е да заменят сервитьорите с таблети. Нещо повече, в заведенията, в които се предлага тъчскрийн, бакшишите на сервитьорите са нараснали с 15% - получавайки по-качествен сервиз, гостите не се скъпят и се отблагодаряват по-щедро на персонала.
Според проучване на Националната асоциация на ресторантьорите на САЩ едва 7% от посетителите на ресторанти са си поръчвали някога храна с помощта на таблети, но над 40% от тях заявяват, че биха се възползвали от тази технология, ако тя им бъде предложена.