24 Апр. 2024

Вие сте тук

Starwood отваря 25 нови хотела в Европа

14.03.2012

Въпреки икономическата криза в Европа, компанията Starwood продължава да разширява портфолиото си. В началото на март, по време на международния хотелиерски инвестиционен форум в Берлин (IHIF) Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. обяви, че ще открие 25 нови хотела в Европа през следващите четири години. Два от брандовете ще имат нови хотели още тази година - W в Париж и Le Meridien в Истанбул. През миналата година Starwood е подписал 112 нови договора, а тази година броят им ще бъде 80.

Според Саймън Търнър, президент глобално развитие в компанията, европейските хотели са рентабилни, като особено перспективни региони за изграждане на нови хотели са Източна и Централна Европа. Само в Русия и Украйна Starwood планира да удвои броя на хотелите си, значителни са плановете и за Турция, където компанията ще управлява 10 хотела от пет свои бранда.

Starwood укрепва позициите си и в луксозния сегмент, където за последните четири години броят на стаите е нараснал със 75%. Над 100 млн долара са инвестирани за обновяване и реставрация на легендарните хотели от Luxury Collection, сред които St.Regis във Флоренция (бившият Grand Hotel, който отново отвори врати през 2011 под нов бранд), Alfonso XIII в Севиля, Maria Cristina в Сан Себастиан, Prince de Galles в Париж и Gritti Palace във Венеция.

Значително се разширява присъствието на бранда W в еврозоната. Направил първите си стъпки в Европа едва преди четири години, брандът вече има собствени хотели в най-възловите места – Лондон, Барселона, Париж, Санкт Петербург и Истанбул. Очаква се отварянето на още два хотела в Европа: W Милано и W Verbier Retreat & Spa в Швейцария, което ще е и дебют на веригата в планински курорт.

Starwood активно присъединява нови хотели. Последни примери за реконструкция са Sheraton Баку в Азербайджан, Four Points by Sheraton в Барселона и предстоящият ребрандинг на хотел Sheraton Mirasierra Hotel & Spa в Мадрид.

Компанията не се ограничава с хотели във високия сегмент. Продължава експанзията на брандовете от средна категория на вторичния пазар по цял свят. Към днешна дата хотелите от средния ценови сегмент представляват една четвърт от глобалното портфолио на Starwood, като тази година ще бъде отворен юбилейният 250-ти хотел в тази категория.

Експертите на компанията оценяват като висок потенциала в Европа на брандовете Four Points by Sheraton и Aloft, популярни в Германия, Великобритания, Русия и държавите от Бенелюкс, където има голямо търсене на нескъпи, но необичайни хотели.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed