28 Март 2024

Вие сте тук

Premier Inn въвежда първия виртуален консиерж във Великобритания

14.10.2010

THExperts

Гостите на хотелската верига Premier Inn са първите във Великобритания, които вече имат възможност да изполдват “виртуален консиерж”. Новата иновативна услуга, която се въвежда от веригата, е базирана върху използването на Twitter., променяйки напълно представата за традиционния консиерж в хотела.

За да получат услугата, гостите на хотела трябва единствено да туитнат @PremierInn concierge и да зададат въпроса си. Те ще получат препоръки по отношение на всичко, което може да се намери в региона – от това какви забавления за деца могат да намерят наблизо до програмата на театрите или къде да намерят зъболекар, ако спешно им се налага.

Услугата ще се предлага предимно през уикендите. Първоначално тя ще се тества в продължение на месец и ако гостите я намерят за полезна, ще стане постоянна.

Според Стив Конуей, инициатор на иновациите в Premier Inn, целта е да се предложат на гостите стойностни услуги. Показателно е, че Premier Inn е не само първата верига във Великобритания, която предлага подобна услуга, но и вероятно първата нискотарифна верига в Европа, предоставяща на гостите си сервиз с толкова високо качество.

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed